piątek, 28 czerwca 2013

pola ,łąki ,ogrody....

                wszystko kwitnie ...a ja nie mogę oczu oderwać i rąk powstrzymać żeby


                                                          NIE RWAĆ !!!!!!!!!











naparstnica ...
A ZA NIĄ DECHY NA MÓJ STÓŁ


skalniaczki i funkia


bodziszek



te to dopiero w bukietach cudnie wyglądają :)))


ach te stare dechy !!!!!!!



słodki zapach irysów ,które kiedyś w dzieciństwie pachniały pod oknem starej chałupki mojej babci 
....








zapachniało wakacjami co ?????     mnie TAK i wolnością !!!!!!

AGA



2 komentarze:

  1. Pachnie wyśmienicie! Aż u mnie czuć ;)
    Wakacje mówisz??? U mnie raz je widać już na horyzoncie, a potem znikają jakoś... i nie wiem co z nimi będzie...

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas są, przyszły, nareszcie :) I te kwiaty cudne, i te mniej cudne zielska - wszystko cieszy bardziej jak jest czas sie rozkoszować...

    OdpowiedzUsuń