środa, 10 czerwca 2015

shake ,shake ....



zaczęło się ...hurra ...OWOCOWE SZALEŃSTWO  SMAKÓW ....

dziś mam dla Was propozycję całoroczną ,bo z dostępnością mrożonych truskawek nie ma problemu ,ale też można użyć do tego shakea równie dobrze świeżutkich :) .....
zależy co komu i jak pasuje :)).....ale od początku ....:)
zoczyłam w jednym z supermarketów buteleczko słoiczki ...pomyślałam ,że.....
 po primo: pasują jak ulał, do słoja na napoje .....
po secundo :  wieczka się przydają ,coby żadna osa się nie przyplątała i coby, na ten przykład przewieźć bezpiecznie takiego shakea na wolność .....
no i fotogeniczne są .....he,he :))))))


do sporządzenia tego cuda natchnęła mnie ostatnia zamrożona paczka truskawek (trzeba zrobić miejsce na świeżynki!!!!) i sczerniałe banany, co to ponoć wtedy właśnie najzdrowsze są :))))
truskawki sparzyłam lekko wrzątkiem ,bo czas trzeba oszczędzać :))))) i zmiksowałam tworząc tym samym odwrotny proces tworzenia semifredo :))))no pyszna sprawa na upał !!!!!takie na wpół zmrożone i osłodzone lekko :)))))cukrem brązowym :) .....do tego gałeczka lodów waniliowych i jestem w niebie .....
wracając do shakea .....obrazowo ...


pierwsza warstwa .....semifredo truskawkowe ......druga banany z sokiem z cytryny i jogurt gęsty .....trzecia natomiast kiwi ...... wszystko oczywiście zblendowane i testowane organoleptycznie, co do ilości potrzebnego lub też nie, CUKRU .....Wam radzę to samo ,bo owoc owocowi nierówny i jeden słodki ,a drugi  nie .......
w trakcie przyrządzania oświeciło mnie ,że jutro dam taki słoiczek Kubie do szkoły :)))) i że do pracy też można sobie takie cudo przyrządzić ...zwłaszcza jeśli zmrożonych truskawek używamy :))
no to jesteśmy na upały jako tako gotowi :)))) teraz tylko shake ,shake ....i na zdrowie :)


pozdrawiam Aga :)



20 komentarzy:

  1. Ślicznie wgląda i na pewno jest smaczne, do tego w towarzystwie ślicznych słoików - super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj :)) a na trzecim pięterku też smakołyki wszelakie zauważyłam :))))
      pozdrawiam :))))

      Usuń
  2. Super propozycja. A buteleczki szła Ni emogłabym się oprzeć - zdradzisz sklep?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aż ci się klawisze Dorotka zmieszały :))))))) w Carrefour kupiłam :)))))buźka :)

      Usuń
  3. Takie smakołyki, że aż ślinka cieknie :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))czyli przekaz wierny nawet mi wyszedł :)))))))

      Usuń
  4. Buteleczki doprawdy fotogeniczne cudo :-) cokolwiek by sie w środku nie znalazło wygladałoby pewnie pysznie :-) jak sie tylko ociepli tez sobie "poszejkuję" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajne ...wykorzystać można na wiele sposobów to fakt :))) smacznego !!!!

      Usuń
  5. O mamuniu ależ ten wielobarwny shake wygląda apetycznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic tylko zrobić jutro kochana ....:))))) smacznego :)

      Usuń
  6. Super lyzeczka, mialam w planach sobie taka kupic, ale stracilam ja z oczu ;)))
    My rowniez robimy podobne pysznosci, przynajmniej jestem pewna, ze zawieraja prawdziwe owoce, a nie jakies aromaty.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ....a jeszcze jak truskawki masz swoje, to już bomba witaminowa w czystej postaci :)))) a jakbyś miała ochotę na łyżeczkę ,to jest w From Nord u Karolinki :))) buźka:)

      Usuń
  7. ..ja poproszę takie pyszności na jutro do pracy....5 rano widzę je u siebie:))))....buźka dziewczynko ma!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczynko akurat mam jeszcze flaszeczkę na zbyciu ....więc mówisz i masz ...wysyłam światłowodem :)))) łap :)))) ściskam i jak zawsze cieszy mnie widok twój :)))

      Usuń
  8. Ale cudo :) Fantastyczny sposób na podanie czegoś orzeźwiającego na letnim przyjęciu czy pikniku :) Na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zdradzę po cichu ,że się przygotowuję właśnie na piknik :))) i dla mnie to teraz super rozwiązanie takie butelczyny :))) cieszę się ,że trafiłam z pomysłem :)

      Usuń
  9. No i Twoj shake wstrzasnal tez moimi zmyslami...:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i zaniemówiłam aż :))))))) chodź to Cię uściskam :)))

      Usuń
  10. Powiem tak - w takiej postaci owoce moje dziecko zjada bez mrugnięcia okiem, więc i u nas królują odkąd lato się rozgościło ;)
    z tym że u nas mniej apetycznie wyglądają ;)
    Wasze tak pięknie się prezentują, że ślinotoku dostałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twoje dziecko idzie ścieżką pozostawioną przez moje :))))))) u nas taki sam powód tworzenia shakeów ...banana do tej pory inaczej nie wmuszę :))))) a wygląd naszych zależy kochana w dużej mierze od okoliczności :))))))

      Usuń