środa, 14 września 2016

w prezencie ....

ja opowiadałam jej ,że chciałabym kiedyś robić sesje ...takie wystylizowane przeze mnie od A do Z ...
wymyślone pod konkretnego człowieka ...zmysłowo kobiece ,romantyczne ....takie ,które będą piękną pamiątką na całe życie .....
Paulina kupiła białe body przed ślubem .....i chciała zrobić sobie sesję w prezencie dla narzeczonego .... powiem Wam ,że jak dla mnie pomysł był świetny ..... album wyszedł mega fajnie ..... oboje są bardzo zadowoleni ....to prywatne zdjęcia ,dlatego dużo Wam nie mogę pokazać ....nie to żeby były jakieś mega roznegliżowane ..po prostu piękna , młoda  dziewczyna w pięknej bieliźnie :))) ale nie chcę ich odzierać z prywatności ....
kiedy przeglądałam album pomyślałam sobie ,że było warto ....każda kobieta powinna mieć takie zdjęcia z uchwyconą młodością ...bo to przemija w strasznym tempie ,a miło by było wrócić czasem i cofnąć czas choć na moment :)
pierwsza część w klimacie sielsko romantycznym ....natchnęła mnie sukienka i białe body :)








a druga część, to już ze względu na strażaka ...i tu musiałyśmy stylizację dopasować pod ......




dałam z siebie wszystko :)))) a skoro Paulina nie mogła się zdecydować ,które wywołać ,a które zostawić to chyba poszło mi nieźle :))))))))))
pozdrawiam Aga :)
zdjęcia publikuję za zgodą występujących na nich osób i nie zgadzam się na ich publikowanie bez mojej wiedzy ....

6 komentarzy:

  1. Droga Ago, twoje zdjęcia są poezją! Diękuję i serdecznie pozdrawiam, Grażyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Grażynko pod jabłonką ,dziękuję CI bardzo za takie porównanie :))) również najserdeczniej :)pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cuuudne zdjecia :))) Cuuudna Kobieta :)) Zycze Ci wieeelu nastepnych takich sesji :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję CI kochana :) może kiedyś jeszcze trafi mi się taka gratka :))))

      Usuń