niedziela, 4 września 2016

niedoceniane ....



 ...ASTRY ....
piękne .... aczkolwiek właśnie mam wrażenie ,że mocno niedoceniane .....
 


pełno ich na bazarkach, ale w kwiaciarni jakoś nie znajdują miejsca .....takie kwiaty jakby drugiego gatunku ...mniej pożądane do tworzenia imieninowych lub ślubnych bukietów :)))) 
dla mnie są piękne ... niezliczona ilość odmian ....od fioletu do bladego różu ....


koleżanka poprosiła mnie o zrobienie kilku dekoracji na jej ślub .....w tym wiązanki ...i jakoś tak mi siedzą w głowie te kwiaty ...jeśli tylko nie ma jakiegoś głupiego przesądu na ich temat i ona się zgodzi ,to chciałabym je wpleść pomiędzy inne , szlachetne kwiaty :)
w sobotę pobiegłam na bazarek i kupiłam takie cuda różowe ....



uwiłam z nich wianek ,bo robiłam kolejne zdjęcia :))  tym razem  córce mojego kuzyna :)))))
uroczej , młodziutkiej dziewczynie w wieku mojego Kuby :)


pasowały do niej jak ulał moim zdaniem :)


jeśli ktoś teraz akurat będzie brał ślub ,a zabłądził pod moje jabłonki buszując w necie ,może akurat doceni urok astrów :) wystarczy trochę tiulu np ,jakieś świece i dekoracja kościoła  jak marzenie :)
pasują takie dekoracje idealnie do ślubów w stylu rustykalnym ..koronkowa sukienka młodej ,deski takie jak wymodziłam w postach wcześniejszych i mamy bajeczny ślub :))))




pozdrawiam Was Aga :)

12 komentarzy:

  1. Oczami wyobraźni już widzę te ślubne dekoracje z astrami w roli głównej, masz rację jest pięknie. Astry mają w sobie coś romantycznego. A Twoja modelka wygląda w nich zjawiskowo.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana w imieniu swoim i mojej modelki ,która mówiła do mnie .....ciociu ,ale ze mnie żadna modelka jest :)))))))buźka :)

      Usuń
  2. Astry bardzo lubię, niestety w tym roku ich nie mam , a szkoda... Muszę wyskoczyć na ryneczek i przynajmniej do wazonu kupić bukiet tych ślicznych kwiatów :)
    Modelka urocza i pięknie ukwiecona :)
    Ściskam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś ryneczki u nas pękają od nich jak coś to mogę podrzucić :))))) prawda ,że urocze dziewczę mamy ???:) odściskuję wzajemnie:)

      Usuń
  3. Piękne te astry no i oczywiście kadry z modelką :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Dominiko :) baaaaaaaaaaardzo :) buziaki :)

      Usuń
  4. no chyba wezmę ślub przez Ciebie ;))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))))))))))) no chyba będziesz musiała :)))))))))

      Usuń
  5. o jak cudnie! jak cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po primo cieszy mnie widok twój tu :))) po secundo dziękuję ci moja idolko dekoracyjna :) po tre całujem mocno :)

      Usuń
  6. Nie podobają mi się takie trochę dziwaczne odmiany storczyków...........ale tak poza tym, to wszystkie kwiaty są piękne. Astry rzeczywiście mało doceniane i nie wiem dlaczego tak się dzieje. Sesja z piękną modelką udana bardzo i zdjęcia świetne. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. astry Wandziu są przepiękne :))))wystarczy sobie wyobrazić np wielki bukiet stojący w salonie na stole :))))) dziękuję Ci bardzo za pochwały :)a ze storczyków ,dla mnie tylko białe duże :)

      Usuń