poniedziałek, 26 września 2016

moje kolejne spotkanie ....

w gronie ludzi z pasją .....do zatrzymywania piękna w kadrze .......
Via art nigdy nie jest nudno .....
kolejny raz w Starym kinie ,kolejne pokoje do dyspozycji i przepiękne ,stare klatki schodowe ,które mnie przyciągały najmocniej ...bardziej niż pokój samego JAMESA BONDA :)))))
dziewczyny i ich stylizacje oraz make upy .....po prostu niesamowite .....
no co tu dużo mówić ..lepiej popatrzcie sami :)))))



tak jak poprzednio Ela ,tak teraz zauroczyła mnie Monika ......


nabiegałam się ,że aż do dziś w kościach czuję ...... wypociłam chyba siódme poty ,biegając po piętrach i polując na coraz to ciekawsze kadry :)))))



dziewczyny sobie chociaż poleżały od czasu do czasu :))))

   
                                             Kasia w pokoju Bonda właśnie :)))))


                                                         ustrzeliłam  nóżki Kasi
                                           

                                                  oraz Kasię w całej okazałości :)


                                        płomiennowłosa  i super fotogeniczna Marta :)


                                           no i jeszcze Lila o magnetycznych oczach  :)


z warsztatu na warsztat jest coraz fajniej ....każdemu polecam z całego serca ...endorfiny szaleją :)))

                                                    pozdrawiam serdecznie wszystkich :)))
                                                             
                                                                               Aga

zdjęcia publikuję za zgodą występujących na nich osób i nie zgadzam się na ich rozpowszechnianie poza moją wiedzą :)

6 komentarzy:

  1. lata czterdzieste...ech bym chciała taką fryzurę jak na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz załatwione ..powiem Moni i Cię tak uczesze ..przyjeżdżaj do mojego miasta :)))))

      Usuń
  2. Cuuudne Kobiety jak i zdjecia !!! :) Nieeesamowita Jestes !!! :)))) Bardzo mi sie podobaja :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)) I poprosze o wiecej :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny są niesamowicie kreatywne i przepiękne :)))) będę się starała dalej żebyś miała co oglądać kochana :)m.in. w podzięce za wsparcie słowem :))))) buźka :)

      Usuń
  3. piękne zdjęcia piękne modelki - odkryłaś swój talent :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń