czwartek, 8 września 2016

sesja w pastelach .....

w prezencie urodzinowym .....umówiłam się z Paulinką na sesję z astrami w roli głównej ......




coraz bardziej wciąga mnie robienie zdjęć ,a dodatkowo aranżowanie sesji pod konkretnego człowieka :)))) Paulinkę znam od dziecka ,więc było łatwo :)))) najchętniej zrobiłabym jej wianek z peonii ,bo one mi do niej pasują idealnie ....ale jako że pora nie ta ,i jakoś w tym roku był deficyt tych kwiatów , postawiłam na astry :))))



























                                                  pozdrawiam wszystkich jak zwykle :)
                                                                          Aga :)
zdjęcia publikuję za zgodą występujących na nich osób i nie zgadzam się na udostępnianie i publikowanie bez mojej wiedzy...

4 komentarze:

  1. Śliczna dziewczyna, wianki i okolice pod jabłonką ))))
    i wszystko pasuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko gra i buczy :))) bo nareszcie jestem w swoich klimatach :)

      Usuń
  2. Sódko i romantycznie .... wyszło pięknie Agusia :)) Lowju :))

    OdpowiedzUsuń