wtorek, 16 lipca 2013

WAKACJE !!!!!!!




dziś się muszę z Wami rozstać na jakiś czas .....zamieniam wirtualny cień jabłoni na ten prawdziwy ....zmykam spalać swoje czerwcowe kalorie ,które Wam tutaj zostawiam w postaci serników itp....
jeśli któraś z Was odważy się wypróbować moje przepisy ,to please napiszcie jak smakowało  !!!!
NO TO NA MNIE JUŻ CZAS !!!!!!!
DO ZOBACZENIA !!!!!!!






Mam nadzieję że o mnie nie zapomnicie 
AGA






                           

                                 



9 komentarzy:

  1. Agusia kochana jesteś! Wypróbujemy przepisy, na bank :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i wypoczywaj ile wlezie. Nie żałuj sobie niczego. Mamy wakacje!!!

      Usuń
  2. Milo sie Ciebie czyta :) Zostane na dluzej z mila checia :) Udanego wypoczynku Ci zycze :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa i Ty nie zapominaj....wakacjuj- ja wcale nie czuję, że wolne...maluję, sadzę, przesadzam, kopie...a czas tak szybko płynie...czekam na jabłoniowe foty po powrocie..bywaj na wolności...siarczysty cmokas Efka:))))

    OdpowiedzUsuń
  4. no mam nadzieję, ze wakacjujesz w najlepsze))
    czekam...

    teatralna

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wrócisz, daj znać! Uwielbiam Cię za te niezapominajki!

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm no długo jeszcze??)))))

    OdpowiedzUsuń