wtorek, 2 lipca 2013

preparing to......

czyli przygotowania do naszej rocznicy .......
pomyśleliśmy, że dwudziesta rocznica ślubu warta jest docenienia...
poprzednie piąta i dziesiąta i nawet piętnasta były takie z rozpędu i obchodzone tak bardziej intymnie bym rzekła....nawet się zdziwiliśmy ,że to JUŻ ?????
ale dwudziesta, to nie w kij dmuchał ...to już jest coś !!!
więc ......będzie hucznie ....
 więc...... przygotowuję się ....
łatwo nie jest!!!! bo kolana już nie takie jak na tej piątej ,przyciąganie ziemskie coraz bardziej daje się we znaki i teraz żeby biust wyglądał ponętnie to RĘCE DO GÓRY najlepiej podnieść:)))))) koleżanka na taki patent wpadła i faktycznie lepiej od razu wygląda  :))))))
efekty działań na polu kulinarnym też się ukryć coraz bardziej nie dają (dobrze chociaż ,że dużo czosnku używam ,to chociaż zmarszczek jeszcze nie widać :))))))
no............ to wiecie już dlaczego ta DWUDZIESTA taka ważna ???? !!!!
no na trzydziestej może być już kiepsko dość ....raczej ......:)
tak więc .......
kiecka (jeszcze przed kolano) kupiona ,
szpilki  takie, że Kubański aż się zdziwił mocnoooo, bowiem matka na co dzień w balerinach zasuwa i dziecko nieprzyzwyczajone:)))))
no i będzie bal !!!!! trzymajcie kciuki żebym nóg nie połamała :))))))))))))



                                                                      AGA

23 komentarze:

  1. Uuuu...będzie się działo! Dwadzieścia lat...Mamusiu mi jeszcze siedemnastu brakuje do takiego świętowania, aż dziw, że mnie taką starą do ołtarza wzięto;) Ps.Uśmiałam się z tych cycków po pachy :D Bawcie się ile wlezie, a jak coś to szpili w kąt i bawcie się dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też się z niej uśmiałam jak mi demonstrowała to odkrycie :))))) no Tobie "staruszko" to jeszcze dużo brakuje do problemów z przyciąganiem ziemskim :)))))))) dziękujęęęęęęęęęęęeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe u mnie nie ma za wiele do ściągania na ziemię ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje wielkie))) no dwudziesta robi wrażenie))))
    upojnej zabawy do rańca

    teatralna

    OdpowiedzUsuń
  5. no robi ,robi także subiektywnie rzecz biorąc :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jak miło że zajrzałaś :)))) dziękuję Ci bardzo !!!!

      Usuń
  7. No na pewno zrobisz wrażenie kochana:) a tak w ogóle to wielkie gratulacje 20 lat to już coś!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia ja tylko się modlę żebym wytrzymała parę godzin w tych butach i żeby ekspres od sukienki wytrzymał :))))))))))) dziękuję baaaardzo !!!!!!buziaki

      Usuń
  8. Hahahahaha rece do gory?! Matko nie wpadlabym chyba na to! Tym czosnkiem tez mnie zaskoczytas... to juz teraz rozumiem.czemu mnie za kuszenie czekolada chcesz lac ;) na pewno bedzie cudownie, bawcie sie dobrze i serdecznie gratuluje rocznicy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadłabyś ,wpadła ale Ty pewnie na tym dużo wcześniejszym etapie to jeszcze nie poszukujesz patentów :)))))))) no właśnie owocki i wodę w następnych postach proszę bardzo obfocać :)))) DZIĘKUJĘ BAAARDZO!!!!

      Usuń
  9. to się troszkę pośmiałam ;))))) muszę patent zapamiętać, bo za niedługo się przyda, patent z rękami mam na myśli ;)
    do białego rana zabawy życzę!!!!
    (nie śpię i nawet chlebek upiekłam pomiędzy malowaniem szafki. chyba mi jakaś starość zaczyna doskwierać, bo coraz częściej się budzę o dziwacznych porach. natomiast po balach to wstać nie mogę ;((((((((((( )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od zawsze nocny marek ....ale na starość mnie akurat się odwrotnie robi ...spać,spać ..jak najwięcej !!!!!!! a że się pośmiałaś to ja się bardzo cieszę kobieto rozlicznych talentów !!!!!!!!!DZIĘKUJĘ

      Usuń
  10. Ciekawa sprawa z tym podnoszeniem rak i czosnkiem- czlowiek sie uczyc cale zycie;-) Gratulacje kochana- zycze Wam wielu takich wspanialych rocznic, w krotkiej kiecce, a nawet bez ))

    OdpowiedzUsuń
  11. :)))))))))))))))))))) no teraz TY mnie na łopatki ze śmiechu rozłozyłaś :)))))))))))))))DZIĘKI WIELKIE !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. no to dawaj kobitko, ja jak na twego blixniaka przystało też w balerinkach pomykam. a że nie muszę się spinać na rocznicę taką nadzwyczajną, to i szpilek nie nabywam. zobacz, jaka oszczędność! życzę ci kochana, bądź królową parkietu i oczywiście jakąś fotencję uskutecznij, bom ciekawa, jak w tych szpilkach radzić sobie będziesz. jeśli nie dla ogółu to chociaż dla prywaty wrzuć!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. dobra jak zdążą cyknąć zanim spuchnę to coś pokażę :)))) ja kupiłam bo cena nieokrutna i dobrze wyglądają !!!!! ooooo królową to tak !!!!w marzeniach chyba :)))))))) buziaki i dzięki bardzo !!!!! a szpilki se kup ,czasem się mogą przydać na to co ja myślę a TY wiesz na pewno jako mój bliźniak :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za stara jestem na takie numery hahaha, jakiś obcas mam przecie, nie żebym całkiem bez obcasów pomykała. a na fotki twoje to się nastawiam!

      Usuń
  14. czosnek to moja droga najlepszy środek...antykoncepcyjny:))))życzę WAM następnych dwudziestu, a pociesz się że u młodego już też wzrok nie ten i cycki zawsze na swoim miejscu widzi:))))ściskam Efka:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))))))))))) nie wiedziałam :)))))))) buziole a makami się nie przejmaj ...chyba trzeba je najpier lakierem pociągnąć ..będę eksperymentowała !!!!

      Usuń
  15. Dwadzieścia lat - pięknie. Nam brakuje siedmiu do takiego wyniku :))) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co podczytałam u Ciebie jestem spokojna o Wasze wyniki !!:)))i od siebie Wam życzę żeby ten czas z punktu A do punktu B trwał długo !!!!!!!!

      Usuń