wtorek, 7 listopada 2017

szarość ...




no i nadchodzi szarość ...jesień gubi kolory ,słońca jak na lekarstwo ...echhhh ...nic tylko zawinąć się w koc i poczytać dobrą książkę ......albo pokombinować nad dekoracjami :))))
ostatnio robiłam serce z kwiatów dla kogoś małego i wyjątkowego .....a nawet powiedziałabym ,że jakoś się tak złożyło ,że trafił do dwóch wyjątkowych postaci za jednym zamachem :)))
dziś by rozweselić szarość dnia mam dla Was kilka zrobionych przeze mnie zdjęć ...serce w całości pokażę niebawem :)



                       pozdrawiam serdecznie mimo szarości dzisiejszego dnia
                                                            Aga

4 komentarze:

  1. Aga ale tło to masz szare miejscami ;-)
    oraz dziękuję za zmasowany atak komentarzy ))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co poradzisz jak nie poradzisz:)) trzeba się pogodzić z tym tłem :)))))) staram się bardzo dogonić wszystkie twoje myśli bo cenne dla mnie i wartościowe :))))szkoda żeby się zmarnowało :)))

      Usuń
  2. Oglądam Twoje prace, nie komentuję, ale zawsze się zachwycam. Tyle w tym kreatywności, pomysłu, wyobraźni, a przede wszystkim serca. A to chyba najważniejsze. To serce robi całą robotę, ręce mu tylko pomagają ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje kochana :) bardzo się cieszę ,że się odezwałaś :))) i mam nadzieję widywać Cię częściej :)))tylko ja teraz nie mam czasem czasu żeby odpisać od razu :))dziękuję BARDZO :)

      Usuń