sobota, 18 listopada 2017

późna jesień ....w kolorze różowo złotym ;)



chyba każda pora roku potrafi być inspirująca ....do stworzenia tej aranżacji natchnęły mnie moje przebarwiające się ,jesienne hortensje....w zeszłym roku świat był już oprószony białym puchem ...w tym roku jesień nie daje jeszcze za wygraną ...róże i onętki kwitną u mnie w najlepsze ...postanowiłam więc odgrzebać i spakować kilka zbieranych przeze mnie gadżetów i pojechać z nimi i aparatem pod jabłonki ,w wiadomym celu :)










złote sztućce to świetny trend ...pięknie wyglądają na każdym odświętnym stole ...a możecie je znaleźć tutaj

                                           na pewno dodadzą blasku Waszym stołom :)

                                                               pozdrawiam Aga  

4 komentarze:

  1. zdecydowanie srebro, zwłaszcza stare ale i stare złoto jest klimatyczne i eleganckie )
    i masz rację jesień jesień ze wszystkimi jej "zaletami" psia mać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))psia mać ..patrz ile zależy od punktu spojrzenia :))))))wiesz ,ja psia mać używam raczej w upalnym lecie ,bo generalnie mogłabym mieszkać raczej w igloo :)))))

      Usuń
  2. I ja lubię ten bardzo udany moim zdaniem mariaż bieli i różów hortensji. :) A po remoncie ogrodu mogę cieszyć się nimi także we własnym ogrodzie. Piękne zdjęcia zrobiłaś. :) Aż miło popatrzeć i choć na chwilę zapomnieć o szarościach obecnej późnej jesieni. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam pod jabłonkami pasjonatkę ogrodów :)) bardzo dziękuję i mam nadzieję ,że wpadniesz częściej :)przyjaciele ogrodów są moimi przyjaciółmi :)))) pozdrawiam :))

      Usuń