niedziela, 17 września 2017

oprócz błękitnego nieba ....

nic mi dzisiaj nie potrzeba ...NAPRAWDĘ ...to jest jakaś wyjątkowa złośliwość pogodowa ,bo od jakiegoś czasu zauważam taką prawidłowość ..weekend LEJE ,a w tygodniu BŁĘKITNE  niebo nad głową ....no żesz Ty orzeszku ...ja muszę ogród do zimy szykować ....a tu lało dziś jakby kto wodą z wiadra .....przemokłam do suchej nitki , wróciłam do domu i robiłam dużo najmniej potrzebnych dziś rzeczy ....





taką oto miałam u siebie w ogrodzie ostróżkę hiacyntową :) a że wczoraj byłam w Skierniewicach na święcie kwiatów ,to dowiedziałam się ,że ostróżki można zasuszać ...i że wyglądają cudnie !!!!


takie cudne kulki znalazłam ..... miałam zasuszoną niebieską hortensję i od razu mi się pomysł NA zrodził w głowie ...i sobie świecunię oplotłam ....




a że aparat na podorędziu miałam, to zrobiłam w końcu zdjęcie tej oto boho butonierce ze ślubu Marty i Dawida ...pięknie się zasuszyła :)

generalnie ogród mój żywy jest bardzo i w ogóle mi ten wczesny październik nie pasuje do tego co się w nim jeszcze dzieje ....

wiem ,że się wnętrzarsko opuściłam bardzo ..obiecuję nadrabiać ....ale pracuję ciężko i nie powiem pierwsze efekty zaczynają cieszyć oko ....choćby moja bidna rabatka ,która w tym roku nie jest już taka malutka i samotna w ogrodzie :)



    pozdrawiam z nadzieją na słoneczną jesień .....patrząc przez szybę na mój zmoknięty taras zbudowany z palet i desek pozostałych po budowie ..im dłużej go mam, tym bardziej mi się podoba i moje skrzynki na rozsady również :) no żadna deska ryflowana mi nie pasi tak jak te deski :)


                                     
                                                                             Aga

6 komentarzy:

  1. taras z palet to ciekawy pomysł. nie rosną mi niektóre kwiaty na przykład te ktore jak widać Tobie rosną ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie hortensje? może nie masz kwaśnej gleby ?podrzuć pod nie igły sosnowe ..ponoć lubią bardzo :) ja spróbuję :)

      Usuń
  2. przepiękne te zdjęcia, kochana!!!

    OdpowiedzUsuń