piątek, 24 sierpnia 2018

żałuję ....




                                    pozuje mi Aleksandra Sztama Photomodel

że tak późno w swoim życiu odkryłam fotografowanie ,że nie zdecydowałam się na budowę domu ,a raczej nie miałam możliwości zbudowania go, duuużo wcześniej .....że nie szłam za swoimi pasjami ,tylko imałam się tzw porządnych zajęć ....że nie byłam mądrzejsza mając lat dwadzieścia :))))) chociaż jak to mówią lepiej PÓŹNO niż WCALE .....
i chociaż wszystko teraz odbywa się NARAZ ,to trudno jakoś to przebrnę ,
jeśli tylko poustawiam sama sobie w głowie ...bo właściwie zamiast żałować powinnam się cieszyć z każdego nowego dnia, który jest przede mną ....
jesienne dziewczyny są przecudowne ....a okolica i skarby w niej nagromadzone podbijają ich urodę :)))


                                                   pozuje  mi Marta Wojdalska






                                                     pozdrawiam serdecznie
                                                                    Aga
zdjęcia publikuję po wyrażeniu pisemnej zgody występujących na nich osób i nie zgadzam się na ich kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody.


7 komentarzy:

  1. o matko jaki piękny rudzielec, przepiękny)) i włosy i cała ona.
    Kobieto sama sobie dobrze napisałaś, teraz rób to co kochasz teraz !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooooo marzyła mi się daaawno taka sesja z nią :))))wiem kochana zaczęłam i połknęłam bakcyla i na to nie ma lekarstwa coś czuję bo chcę więcej ,i lepiej ,i bardziej :)))))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dziękuję :)tak właśnie cuuudne , a jedna z nich ma ksywkę Sowa :)))))))hi ,hi :)

      Usuń
  3. Jak zawsze tylko wzdycham z zachwytu nad Twoimi zdjęciami... jest w nich magia <3
    Ps... nie żałuj niczego... po prostu bądź szczęśliwa <3
    Ściskam serdecznie, Agness:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz Aguś ,że coraz częściej ktoś mi mówi o tej magii :))bardzo się cieszę, że ją dostrzegacie :) przede mną jeszcze duuużo nauki, więc tym bardziej baaaaardzo doceniam taki komentarz jak Twój dzisiaj :)

      Usuń
    2. również ściskam mooocno!!!!

      Usuń