środa, 15 sierpnia 2018

sierpniowe bogactwa



powoli odhaczam z listy rzeczy ,które kiedyś były tylko marzeniem ....zawsze chciałam mieć ogród pięknie kwitnący ,narazie to raczej przypomina niewielkie wysepki rabatowe pośród pól ,niźli ogród ,ale na to potrzeba czasu i sił dwudziestolatki ,i pieniążków :))) co do tych ostatnich to nawet lepiej że ich nie ma aż tak dużo ,bo zakupy są przeze mnie bardziej przemyślane ,chociaż i tak ciągle przesadzam z miejsca na miejsce wcześniejsze zakupy :))))ale powiem Wam, że niektórzy i tak  już twierdzą ,że Maja P może przyjeżdżać :))
a co do spełnionych marzeń ....marzyło mi się wyjście do ogrodu i powrót z naręczem kwiatów i to mogę skreślić właśnie z mojej listy ...MAM ....dzisiaj wyszłam i oto z czym wróciłam do domu :)






pozdrawiam Aga

7 komentarzy:

  1. Przepiekny, letni bukiet :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściara )) ja niestety mogę góra z dwoma wrócić a własnego ogródka;-) ale gdym tak dorzuciła maliny, jeżyny, czarny bez i jakieś łąkowe wracając ze spaceru z Erną, to może coś podobnego bym zawiązała ale nie w tym roku...w tym roku mi zwisa i powiewa ogród, pola i łąki i nic nie zbieram ale może ususzę, może dziś jednak pójdę z sekatorem w pola i nazbieram... bo może już mogę suszyć na górce? najgorsze kurze i pyły przegonilismy wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdybyś dorzuciła miałabyś cuuuuuudowny bukiet :))) rozumiem bardzo dobrze te kurze ,chociaż u nas gładziowy etap, czyli syf ,dopiero nadejdzie ....ale wiesz co? najważniejsze to mieć taką możliwość ..prędzej czy później sobie będziemy suszyć i rwać ,i ustrajać :)))

      Usuń
  3. Cudowny bukiet Aga! Bede zagladac czesciej. Pozdrawiam najserdeczniej!
    Ameli/VillaArtis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejkuuuuuuu jak się cieszę ,że Cię widzę tutaj !!!!!zdecydowanie częściej muszę w takim razie publikować posty !!!!ściskam do wytrzeszczu !!!!!

      Usuń
    2. Odsciskuje!!! ♥ ♥ ♥

      Usuń