wtorek, 2 stycznia 2018

popierniczyliśmy:)



to jedna z takich tradycji która wiem ,że zakorzeni się w moim dziecku i pójdzie z nim dalej ...nie ma u nas świąt bez wspólnego pieczenia  pierników ..pieczemy odkąd Kuba skończył chyba dwa latka .....okazało się ,że pamięta pierniki witrażowe ,które robiliśmy jako jedne z pierwszych :))  Od jakiegoś czasu po świętach kupujemy sobie nową foremkę na kolejny rok pierniczenia:))) Taka tradycja też fajna rzecz :) W zeszłym roku dokupiliśmy choineczkę z gwiazdką .Ona , konik na biegunach i maleńkie gwiazdki narazie zdecydowanie należą do moich ulubionych  ... tak myślę, że w przyszłym roku ubiorę w te pierniczki choinkę :)))



w tym roku w trendach wygrały jednak kamieniczki :))) no musiałam ,bo bym się udusiła ,tak mi się to spodobało u innych :))) ...Wasze są pięknie polukrowane ,ale ja ostatnio pokochałam najmocniej niedoskonałości :)) a że śniegu u nas jak na lekarstwo ,to zamiast lukru cukier puder :))))

pozdrawiam życząc Wam cudownego NOWEGO ROKU :)

Aga

8 komentarzy:

  1. Pięknego Roku Ci życzę:))domki piernikowe takie własnie proste piekłam w zeszłym roku i też mi się to baardzo podobało:))))U nas też tradycja pieczenia trwa od lat,foremki też wciąż dokupuję nowe,w tym roku maleńkie jabłuszko na jarmarku,takie do wycinania oczek w ciasteczkach składanych i okrutnie żałuję ,że nie miałam więcej kasy i nie kupiłam ich ....a może własnie dobrze,że nie kupiłam:)haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedobrze kochana .niedobrze że nie kupiłaś :)))))))))ciasteczko składane jabłuszko to piękne ciasteczko jest :)) a jakbyś jeszcze takie spotkała to kup mi plisss, oddam pieniążki :)buziole !!!!

      Usuń
    2. sama żałuję:))ale jak znowu ich gdzieś spotkam to kupię:))

      Usuń
    3. dobrze:))) a jak ja to też kupię"))

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku Aguś :)!!!
    U mnie podobnie, zawsze pierniki z dziećmi robię :). W tym roku królowały choinki i małe ludziki :), niestety ślad już po nich zaginął, nie dotrwały Nowego Roku ;), buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie kochana :))))) u mnie przetrwały pod pretekstem ,że zdjęcia muszę jeszcze zrobić :)))))) cieszę się, że wpadłaś do mnie !!! buźka !!

      Usuń
  3. ja dostałam polukrowane piękne w pieknym pudełku i pachnące i tez za rok zawisze na choince )) a Twoje super a zwłaszcza kamieniczki i zazdroszczę pieczenia, chyba muszę się nauczyć. Najlepszego kochana )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no widziałam ...cudooo .....to nic trudnego ...ja ciasto robię na nie trzy tygodnie wcześniej przed pieczeniem :))) wychodzą super zawsze ..jak coś, podeślę przepis :))))wzajemnie :)

      Usuń