wtorek, 26 grudnia 2017

Bistro ...


Poproszono mnie ostatnio o wykonanie kilku zdjęć dla restauracji ....a że bardzo lubię również fotografię kulinarną ,chętnie przyjęłam propozycję :)))
mogę dziś  pokazać Wam kilka z nich ....




przy okazji zrobiłam też kilka zdjęć  pięknie zaaranżowanych przestrzeni ....
przechadzając się ul. Piotrkowską po zmierzchu ,zaglądając w okna restauracji ,można znaleźć coraz więcej  takich cudownych miejsc... może kiedyś jeszcze będę miała okazję ,żeby Wam je pokazać od środka moim okiem widzianych:)





zdjęcia się spodobały bardzo ,co mnie cieszy ogromnie ,bo ta moja przygoda fotograficzna ma coraz większy sens ,a ja coraz mocniej wierzę ,że warto było podążać za pasją ...i chociaż mam świadomość ile jeszcze muszę zgłębić tajników i jaki sprzęt mi się marzy ,to wiem ,że nic innego nie sprawia mi takiej frajdy jak właśnie fotografowanie :) a przepraszam .....jeszcze równie chętnie zaaranżowałabym jakąś świąteczną dekorację na tym stole :))))

pozdrawiam Aga



8 komentarzy:

  1. ech piękne wnętrza, piękne i fajnie, że masz dostęp, na wsi to utrudnione...ja ostatnio bardzo tęsknię za takimi klimatami, oglądam filmy o nowojorczykach )))

    OdpowiedzUsuń
  2. a bo widzisz ja taka pół na pół:))) ale na życie mamy obie dobre proporcje ...miasto odwiedzamy i zwiedzamy ....a na wsi żyjemy obie ....i zapewniam Cię że nie chciałabyś tych proporcji zmieniać ..tak tylko przypominam :)))) jakbyś zapomniała ,że na wsi najlepiej :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, to sadzone jajeczko bardzo apetycznie wygląda, a na ten stół przydałaby się inna aranżacja......bo same kwiaty, to tak na łatwiznę ktoś poszedł.......Życzę Ci kolejnych zamówień, udanych sesji i tej ciągłej radości w podążaniu za pasją. Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wandzia :)) Tobie również wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!! a jajko się udało ,skoro apetyt pobudza :)uściski !!!

      Usuń
  4. Życie pasją to świetna sprawa. Piękne zdjęcia. Sukcesów życzę i spełniania marzeń w 2018 roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) wzajemnie kochana :)wszystkiego dobrego !!! dziękuję :)

      Usuń
  5. Aż zgłodniałam:-) Zdjęcia super!
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli cel zamierzony zrealizowałam :)))dziękuję Kasiu Tobie również życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)ściskam mocno !!!

      Usuń