wtorek, 16 stycznia 2018

czasem wracam ...



do wcześniej zrobionych zdjęć ....przyglądam się im ponownie ...poprawiam wcześniejsze wersje .....
zdecydowanie kręci mnie bardziej wersja black and white ....jest jakiś wyjątkowy klimat w takich biało czarnych obrazkach ....niekiedy to samo zdjęcie w wersji kolorystycznej zupełnie ma inny wydźwięk ....tak, powoli krystalizuje mi się pomysł na moją własną fotografię .....na pewno ulotność chwili i na pewno BIEL I CZERŃ ....






                                                            pozdrawiam serdecznie


P.S.                                                                           AGA

jeśli chcesz udostępnić spytaj ....

8 komentarzy:

  1. technika czarno-biała jest szlachetna, tajemnicza i niektórym zdjęciom bardziej pasuje )))

    OdpowiedzUsuń
  2. trzecie zdjęcie najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię do bloga z moimi zdjęciami :) Ciekaw jestem Twoich opinii o moich zdjęciach :) Może dasz mi jakieś wskazówki :)

      www.lukaszknopfoto.blogspot.com

      Pozdrawiam,
      Łukasz

      Usuń
    2. chętnie zajrzę i pomogę :)

      Usuń
  3. warto wracać, przypominać, utrwalać w pamięci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam :) warto wracać do przyjemnych dni :)

      Usuń