czwartek, 9 kwietnia 2015

bukiecik ....



eksperymentuję z zasuszaniem nadal ....i wiecie co ???jaskry te podwójne , nadają się do tego idealnie ....
teraz, po świętach zostały mi róże ...ciekawe czy z nimi też mi się uda :)))
mój dom rośnie w oczach z dnia na dzień ....może jutro pokażę Wam jak  urosły mury w dwa dni :)))





                                   wyżej widoczne  jaskierki są sprzed miesiąca :))))
                              następny post będzie już mniej kwiatowy obiecuję :))))

                                                            pozdrawiam Aga

12 komentarzy:

  1. Cóż można napisać - piękny!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozdrowionka i miłego słonecznego dnia kochana:)

      Usuń
  2. Zatrzymałaś ich piękno idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak właśnie sobie pomyślałam, żeby je zachować jakoś ,na wypadek gdyby zrobiły się brzydkie jednak :)))dziękuję Gosiu :)

      Usuń
  3. Piekne! Kwiatow nigdy dosc!;-) Buzka!
    Ameli

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są :)))
    Miłego weekendu Agusia:))

    OdpowiedzUsuń
  5. No foto - pierwsza klasa ! aż miło popatrzeć! :) Uwielbiam wszelkie kwiatki suszone - czekam z niecierpliwością co tam szykujesz.
    Weekend w jabłonkach ? :)
    Ja klasycznie - jutro grabie i grzebię dalej :)
    Matuchno - jak ja to uwielbiam !!!! :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w jabłonkach kochana koniecznie ...najchętniej już bym się wprowadziła :))))))) a jutro też idę na warsztaty fotograficzne ...portretować się uczyć będę :)))) i jak ja podzielam tę radość z grzebania :)))))))) buziole :)

      Usuń