niedziela, 22 października 2017

czerwony kolor jesieni





coraz bardziej zakochuję się w miejscu ,które wybraliśmy na nasz dom ....jest pięknie o każdej porze roku ....idealnie by spełniać swoje marzenia i biegać z aparatem przy nosie ... by czuć wreszcie naładowane akumulatory do pełna ...by nie zwracać uwagi na meble na wysoki połysk za grube pieniądze ( teraz sami sobie kuchnię robić będziemy) bo po prawdzie to takiej jak chcę w sklepach nie znajdziesz ,stolarze się w głowę pukają i namawiają na różności za ciężkie pieniądze .... które potem będę szorować codziennie, żeby paluchami nie świeciły ....w ogóle pewne historie ,które przerobiliśmy w naszym mieszkaniu na poddaszu zeszły na drugi plan w naszym planowaniu ...
już nie chcę mieć od razu wykończonego mieszkania ..chcę wyszukiwać do niego perełki np na giełdach staroci ...chcę kaloryfer ze starych rurek ,chcę prostego łóżka z desek z wygodnym materacem i  chcę  pić kawę gapiąc się na przebarwiającą się aronię i na różowo szare niebo przez moje wielkie okno w jadalni ....chcę by moja pościel pachniała wiatrem wytargana na sznurku pomiędzy jabłonkami ...chcę urwać sobie pęk kosmosów i przynieść do domu z własnego ogrodu ...chcę zbierać orzechy i wypełniać nimi kosze i słoje .....jednym słowem zmieniłam perspektywę ..i jak narazie jest mi z tym genialnie ....










sesja z Mają to świetnie spędzony czas .....biegałyśmy praktycznie cały dzień razem z nią i Anią (fotograf) i wszystkie jeszcze miałyśmy niedosyt ...pewnie będziemy to jeszcze powtarzać  :))

                                                               pozdrawiam Was Aga

11 komentarzy:

  1. fajna torba )))
    no piękne podejście Aga i takie znajome ;))
    meble ściany cały czas robię ...ale remont to przesada. jednak.
    uściskuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. torba Mai :))) jak ja czytam Ciebie też znajomo się czuję ..nawet bardzo :)))) i cały czas Twoja chałupa za serce chwyta nawet bez remontu ..pamiętam ją jeszcze z dawnych decoriowych czasów ....bo jest niepowtarzalna !!!!wiem :)))też jestem zmęczona w takim samym stopni jak szczęśliwa ..cóż życie kochana ..nie ma lekko :)))

      Usuń
  2. tak....rozumiem Cię doskonale o czym marzysz....właśnie zrobiliśmy sobie sami garderobę do sypialni...na wysoki połysk w bieli ale nie za grube tylko rozsądne pieniądze...a jak cieszy....! jak się chce to się da :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i brawo wy !!!! zobaczę ją gdzieś ? ja nie mam Aga nic do połysku ..też mi się podoba ...ale wyobraź sobie kuchnię gdzie non stop dotykasz szafek ...a ja znam siebie i wiem ,że drażnić mnie będzie :))) dlatego tak sobie teraz układam ,żeby nie drażniło i wolność mi dało :)))

      Usuń
    2. Aga nie wchodzę do Ciebie więcej ..zaśliniłam się tylko :)))))))))))buziaki

      Usuń
  3. Zdjęcia świetne jak zwykle. Jednak bardzo mi się podobają Twoje plany........a ściślej, to jak je precyzujesz. Ja już jestem za stara na takie zmiany, więc mogę chociaż kibicować innym. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandzia nigdy nie wiadomo ,może namalujesz za chwilkę TAKI obraz ,że będziesz bardzo bogata i wtedy potrzebujesz chwilki na realizację każdego marzenia :)))) bardzo Ci tego życzę ,bo życie na wolności jest świetne ....chociaż na pewno nie jest usłane różami :) buziaki :)

      Usuń
  4. największa przyjemność to szperać, szukać dobierać a nie pójść i kupić za gruba kase
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta gruba kasa by się czasem przydała he ,he ...bo na starociach ceny też są nieraz niezłe :))))))))żartuję wiem o co chodzi:) buziole

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia - takie marzenia się spełniają - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie tak ..moje raczej się spełniają :) dziękuję bardzo !!!!i zapraszam częściej :)

      Usuń