sobota, 11 marca 2017

jednooki pirat :)



mimochodem i poza moją zgodą na taki stan rzeczy ...wtedy kiedy najbardziej potrzebuję swoich obu oczu..... zostałam jednookim piratem ...obudziłam się pewnego ranka z okiem koloru bordo :))))))
właściwie to nadal siedzę przed monitorem w ciemnych okularach ,ale już mnie nosi i zaczynam mieć syndrom odstawienia ...a w życiu tyle się zadziało akurat ...współpraca ze Ślubem z innej bajki
powoli się rozwija ....kolejna sesja za nami ...tym razem motywem przewodnim miała być biel z zielenią :)) troszkę w klimacie leśnym ..... dołożyłam jednak kroplę koloru do całej aranżacji  .....wiedziałam ,że pozować będzie rudowłosa dziewczyna ,więc dodałam ciemierniki wrzosowej barwy :) i jak dla mnie był to strzał w dziesiątkę ....zdjęcia wyszły dziewczynom MEGA !!!!!




do tej sesji wykorzystałam dużo kwiatów doniczkowych :) Senecio ,czyli te drobne zielone kwiatuszki spływające w ramce i w wiązance to po prostu mega cudo :)




pozdrawaim serdecznie i zmykam bo lekarz mnie zabije na kolejnej wizycie :)
wszystkie zdjęcia publikuję za zgodą występujących na nich osób i ich autorów i nie zgadzam się na publikację i kopiowanie bez mojej wiedzy i zgody 

8 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia:-)
    Zdrowiej Aguś!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powolutku zdrowieję Kasiu :))))dziękuję ci baardzo :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. dzięki Martuś :) tak para cudna ....ale poprzednie też cudne :)))) każda z innej bajki :)

      Usuń
  3. Jak zawsze wspaniała sesja, przepiękne zdjęcia <3
    Aga, zdrówka kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga.....:)
    pięknie, subtelnie - z wielkim wyczuciem i smakiem.
    Ciepło i z sercem - tak jak Ty sama, zachwycające.
    Wiedziałam że w końcu z tym talentem gdzieś trafisz w odpowiednie miejsce :)mam nosa do takich spraw ..
    Ślę uściski i mam nadzieję że w to lato uda się nam zobaczyć i liczę na takie zdjęcia od Ciebie !
    ale bym się cieszyła :)

    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agunia zapraszam kiedy tylko chcesz :) zrobimy sesję na pewno ...i pewnie nie jedną :))) matko a jak ja się cieszę :)

      Usuń