wtorek, 4 października 2016

warto marzyć .....


oj jak mi się chciało takich klimatów ...... długi stół ze starych desek  ,a na nim świece ,świeczniki karafki ,piękna np stara zastawa ...do tego jakiś ciepły wieczór ,ognisko i nic mi w życiu więcej nie potrzeba ....oprócz życzliwych i szczerych ludzi potrafiących docenić marzenia ...swoje i innych .....
mam nadzieję na nasze spotkania pod jabłonkami :)))) zawsze świetnie się bawię przy tych moich sesjach ,uczestnicy mam nadzieję również ...











                                                                           CDN

                                                                  pozdrawiam Aga :)

12 komentarzy:

  1. Aga stworzyłaś cudowny klimat. Otoczka godna tej wyjątkowej chwili. Jestem pewna że wszyscy wzdychali z zachwytu.
    Ps. Biorąc pod uwagę dzisiejszą aurę za oknem takie zdjęcia to miód na serce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Madziu :)))) nie było czasu na wzdychanie kochana ....właśnie spieszyliśmy się ,żeby zdążyć przed deszczem ewentualnym ,bo już się załamywała pogoda ,a ja załamywałam ręcę :)))))) zdążyliśmy w punkt !!!!!

      Usuń
  2. Cudowny , klimatyczny kącik :) Chętnie bym tu posiedziała i delektowała się tą pyszną tartą z malinami <3
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga byle do wiosny i możemy pomyśleć :))))) buźka :)

      Usuń
  3. Jak zwykle cudowny klimat...i co tu więcej pisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisać pisać do mnie :))))) bo wtedy nie siedzę tu sama :))))))))

      Usuń
  4. Miejsce na sesję świetne i do tego takie romantyczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś klimat bajka! Pięknie wyszło! oj chciałoby się stanąć przed Twoim obiektywem ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta jak tylko się ociepli znowu ,zapraszam pod jabłonki :))))

      Usuń