środa, 11 grudnia 2013

w doborowym towarzystwie

tak właśnie pomyślałam, kiedy zobaczyłam kolaże stworzone przez Anię Scraperkę ...
jakiś czas temu Ania na swoim blogu  http://scraperka.blogspot.com/ poprosiła nas o wysłanie na jej adres mailowy zdjęć wianków tworzonych przez blogerki ....
niewiele myśląc ,wysłałam jej kilka moich wytworów ...efekt jaki Ania stworzyła robiąc z tych fotek super kolaże, przeszedł moje najśmielsze oczekiwania ...nie dość  ,że inspiracji zdobyłam bez liku ,to jeszcze jakie zdolne dziewczyny odkryłam !!!!
Ania stworzyła między innymi kolaż ,w którym zaistniały moje własne ,razem z ABSOLUTNIE CUDOWNYMI wiankami Moniki prowadzącej blog http://www.the-white-valley.blogspot.com/......
zresztą popatrzcie same ......słowem i tak nie oddam tego co widziały moje oczy ....


Ania stworzyła ,aż siedem takich cudnych kolaży ......resztę możecie sobie już u niej pooglądać :)
                                                         pozdrawiam AGA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz