sobota, 19 maja 2018

kolor roku 2018





oczywiście fiolet ...ja specjalnie nie przepadam za tym kolorem ...no chyba, że mowa o lawendzie :)))
i tak to właśnie wygląda u mnie ...nie lubię, nie przepadam ,a mam :))))) na pewno nigdy nie będzie go w przewadze w moim ogrodzie ,raczej wystapi jako delikatny akcent ,bo z lawendy nie zrezygnuję tudzież z bodziszka czy perowskii ..w domu ów kolor chyba w ogóle nie zagości ,bo ja jakoś trendy nie jestem ..no chyba ,że akurat coś mi wyjątkowo podejdzie ,to tak ....mogę być :)))ale nie to, że jak kolor roku, to ja bym go chciała na ścianie np .....
ale innym wolno go wielbić i ja się nawet na to zgadzam ,no i staram się nadążyć ...bo w sumie to on nawet ładnie potrafi się połączyć np z groszkową zielenią lub różem :)))
















                                      a Wy ?? lubicie czy też raczej nie przepadacie ?

                                                          pozdrawiam Aga

12 komentarzy:

  1. ale, ze fiolet? to zalezy ...w przyrodzie, kwiatach lubie wszystkie kolory nawet różowe róże i różowe piwonie )) choc róż nie jest moim ulubionym a nawet akceptowanym kolorem ) chyba, ze blady róż . a więc fiolet uwielbiam w bzach ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mówię od dawien dawna, że my klony jakieś :)))ja mam dokładnie tak samo :)))))uwielbiam go w bzach .lawendzie itd :)))

      Usuń
  2. Hej Aguś, rozejrzałam się dookoła i zdałam sobie sprawę, że nie posiadam niczego w tym kolorze, a przecież nie jest tak, że go nie lubię...Kolor śliczny sam w sobie i w takim zestawieniu jak wyżej.Modny do tego, rety to mam problem hihi.
    Odkryłam ostatnio kolor żółty, choć był dla mnie jak fioletowy jeszcze jakiś czas temu. (Jak widać każdy kolor ma swój czas, fiolet musi jeszcze poczekać ;)).
    Piękne zdjęcia, jak zawsze!
    Buziaki i miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he ,he ..witaj Madleniu cieszę się ,że się odezwałaś :))))ja wyobraź sobie żółty juz dawno przerobiłam :)))) szafki kuchenne miałam żółte :))))))))))) no przyćmienie ,albo błędy młodości :))))) im jestem starsz tym bardziej cenię spokój ...w kolorach chyba też :))))) buziaki!!!!

      Usuń
  3. U mnie to różnie bywa z tym fioletem, niby nie lubię, a czasem mnie skusi...Piękne zdjęcia Aguś!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu :) cieszę się, że zaglądasz :)))

      Usuń
  4. Pięknie się połaczył
    U mnie czosnki ozdobne musza być fioletowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aguś - JESTEŚ MISTRZ ! :)
    kiss kiss.
    A.

    OdpowiedzUsuń