poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Witam wytrwałych :)





i tych co znajdą się tu przez przypadek :))) mam nadzieję, że wciąż jest sens pisania postów i że nie trafią one w spamową pustkę :))))
a w sumie, jeśli nawet przyjdzie tu jedna realna osoba, to i tak ma to sens dla mnie :)))
zostałam ostatnio zaproszona do współpracy przy realizacji pleneru fotograficznego "Uciekająca Panna Młoda " tym razem  jako dekoratorka wnętrz :))) a ponieważ zapraszało ViaArt no to ja byłam przeszczęśliwa :))) bo od nich zaczęła się ta moja przygoda z fotografią bardziej na poważnie :))) przy nich się uczyłam i z tych plenerów wyniosłam najwięcej ,ucząc sie od najlepszych :)))
a na dodatek rzecz miała mieć miejsce w Starym Kinie  ,którego wnętrza uwielbiam ....
Miałam do dyspozycji, to o czym zawsze marzyłam i czego wypatrywałam, jak dotąd bezskutecznie ,na giełdach staroci ...stare lustro ,stare ramy od obrazów ,konsolki i najpiękniejszą klatkę schodową ....z przepiękną poręczą ...i STARĄ CEGŁĄ ..... kolory jakie wybrałam do dekoracji to kolor wina ,złota i zieleń ....



no i czy taka cegła nie jest idealnym tlem dla aranżacji ???nie mogłam sobie lepszego wymarzyć :))))









                                  pozdrawiam wszystkich wytrwałych bardziej i mniej :))

                                                                        Aga

4 komentarze:

  1. taką cegłę zamierzam planuje wstawić w ściany kominkowego ...jeśli się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taką cegłę w chałupie należy walczyć za wszelką cenę :)))))wierzę ,że ci się uda :))))

      Usuń
  2. Mówię do mojego małżona- marzy mi się cegła na ścianie, chociaż jej fragment, taka wybielona, ujęta w ramę w kolorze szarości... i żeby tak zgrzebnie było i swojsko. Odpowiedź- postawię ci szopkę na działce z cegieł. ech... nie rozumie chłopina kobiecej duszy, w której czasem tak artystycznie gra ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo oni są z Marsa ponoć :)))))))) mówią w innym języku :))) pozdrowionka i wytłumacz mu powoli i spokojnie o co chodzi :))))

      Usuń