wtorek, 20 czerwca 2017

zapowiedzi :)

niniejszym chciałam zapowiedzieć swoje pierwsze wielkie wesele :))))) jakiś czas temu pisałam tu ,że bardzo bym chciała ,żeby ktoś mi zaufał i pozwolił udekorować swoje wesele :)))) no i proszę ...mówisz masz :)))) akuracik koleżanki córka wychodziła za mąż :))))
dzisiaj malutka zapowiedź ,ale jak tylko dostanę zgodę na publikację zdjęć nie omieszkam i Wam ich pokazać :)))


                       takie jedno ustrzeliłam telefonicznie :))))) na zakończenie  pracy :)

                                            pozdrawiam Was serdecznie i upalnie:)


                                                                     Aga

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. NIOOOOOOOOOOO:) całe mnóstwo :) miło Cię widzieć kochana :)

      Usuń
  2. zapewne będzie cudnie! szkoda, że u mnie drugiego wesela niet;)) Pozdrawiam, Zima

    OdpowiedzUsuń