niedziela, 23 kwietnia 2017

pierwsze przymiarki .....

czyli prawie SYPIALNIA .... prawie :))))bo łóżko z palet budowlanych i materaca dmuchanego ,z którego schodzi niestety powietrze ..... zagłówek z tego co tam pod ręką i nie schowane w pudle było ...moja koszula nocna upolowana w TK MAXIE ....ulubionym :))))) poduszki od Gosi z Lnianego Domu .....cała reszta ,czyli poszwa i poduchy większe, spakowana i oszczędzana czeka na koniec budowy.....a pościel mam od niej cudną uwierzcie :) ..... narzuta od Armaniego i firanka od szweda .....
i po co mi to było w niewykończonej sypialni ???? na pewno się domyślacie :)))))







mamy już drzwi :))))) i robi się coraz przytulniej chociaż ARMAGEDON trwa w dalszym ciągu ...
jak zakończy się ten etap ścienno sufitowy będę najszczęśliwsza :))))))))) 

                                                             pozdrawiam Aga 

14 komentarzy:

  1. zapewne jakaś miła sesja zdjęciowa ;), lubię takie klimaty
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))))) bardzo miła :) i bardzo jak też lubię :)))) ściskam i dziękuję za życzenia zdrówka ...:) ściskam mooooocno :)

      Usuń
  2. W takim razie powodzenia i wytrwałości życzę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo dziękuję bardzo ....wytrwałości mi nie brak ,ale wiesz co za długo to niezdrowo :))))))) buźka

      Usuń
  3. łoże wygląda jak nowożenców w dniu ślubu ))
    koszula wypas i drzwi drewniane. jeszcze trochę męczarni...rozumiem cię doskonale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))) no bo też miało to związek jakby z małżeństwem :)))))) tak koszula mi się straaaasznie spodobała ... do zdjęć też mi się przyda :)dzięki :)

      Usuń
  4. To ja Agusia trzymam za to wszystko kciuki :))
    Trzymam mocno :))) Niech się dzieje!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały czas się dzieje Alunia....gonię tego króliczka :))))))))) ale cały czas mnie jeszcze wyprzedza ..Ty wiesz najlepiej do czego bym chciała kiedyś dojśc ...na jaki szczebelek umiejętności się wspiąć .....ale powoli ....nie puszczaj tylko :)ściskam mooooooocno

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ania jak wpadniesz kiedyś do mnie na nocleg ,wypożyczę :)))))))))

      Usuń
  6. Armagedon wkrótce się skończy, a to co już tworzysz to takie małe przymiarki(chyba) i przy okazji fajna sesja. Pięknie łoże uścieliłaś, koszulka prześliczna. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Wandziu ... na co dzień będzie ciut mniej romantic :)))) tak myślę ale zobaczymy co z tego wyjdzie :))) buziole :)

      Usuń
  7. Już widzę, że to zdjęcie to zapowiedź pięknej sypialni. Będę niecierpliwie czekać na kolejne odsłony. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie pod jabłonkami :))) kochana tylko uzbrój się jednak w cierpliwość :)))) bo to jeszcze trochę potrwa :))))))wszystko robi mój mąż więc nie chciałabym go zamordować :))))))buziaki

      Usuń