czwartek, 19 maja 2016

warsztatuję się :))))




tym razem jednak w dziedzinie fotografii kulinarnej :))) ale jak zwykle w towarzystwie Via Art :))))
warsztaty fotografii kulinarnej są cykliczne i na dodatek DARMOWE ....więc jeśli ktoś coś ,to bardzo polecam ..odszukajcie ich sobie po linku .... w lewym górnym rogu na ich stronie znajdziecie też przekierowanie na Facebooka .....polubiacie i działacie ot co :) ja tak zrobiłam i teraz mam gdzie i z kim się uczyć dobrego fotografowania ..bezcenne dla amatora takiego jak ja ... i nie piszę tego na zlecenie Via  ..nic z tych rzeczy ...polecam, bo sama jestem BARDZO  zadowolona .....
















warsztatowaliśmy się w Drukarni Skład Wina &Chleba ....na Piotrkowskiej Off :)))) unikalne połączenie bistro ,kawiarni oraz piekarni :))) chleby np wypieka się tam tylko na zakwasie ....
do tego super wnętrze z klimatem :))))) 
no a teraz pomóżcie mi proszę  wybrać zdjęcie na konkurs .......bo ja nie wiem !!!!

                                                          pozdrawiam Aga 
post nie jest sponsorowany ......

11 komentarzy:

  1. Nardzo fajnie się warsztatujesz:-) musze koniecznie to sprawdzic!!! Wszystkie zdjecia są wspaniałe ale to bagietkowe najbardziej mnie " przyciąga" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm Madzia zaryzykuję..... ale czy to te bagietki czy ten niewyraźny pan w tle to sprawia ??:))))))))))))

      Usuń
  2. Świetne te warsztaty :), na konkurs wybrałabym ostatnie zdjęcie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Madleniu za pomoc :))) bardzo świetne ,prześwietne ....super odskocznia :) pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Super! Na pewno miło i kreatywnie spędziłaś czas, może ostatnie zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aga :)))...miło ,kreatywnie , zabawnie ...super ludzie i super spożytkowany czas :))

      Usuń
  4. wnętrze cudne!!! uwielbiam taki industrial i fabryczny sznyt. nie mogę oglądać tych zdjęć, głód mnie zabija ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomidorka se weż ,albo sałaty :))))) uwierz mi, że spokojnie możesz jeszcze ....ale dla mnie to nadszedł czas prohibicji :))))

      Usuń
  5. mój klimat, muszę się w końcu wybrać do Łodzi! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczekaj aż się urządzę pod jabłonkami i wpadaj :))) pójdziemy razem na kolejne warsztaty i nie tylko :))))

      Usuń
    2. ahhh ale byłoby super! <3 :)))

      Usuń