sobota, 5 grudnia 2015

odświętny stół ........




pierwsze coroczne przymiarki za mną ....
spowodowane ......głównie powstaniem kolejnego wianka ...NA GŁOWĘ .......
tak ,tak ....i nie pomieszało mi się od nadmiaru przedświątecznych zadań do wykonania :))))))
poproszono mnie o wianek do sesji zdjęciowej dla koleżanki ...nareszcie mam co z nimi zrobić :))))) i się nie zmarnują ,chociaż z tymi wiankami akurat problemu nie ma ,bo można je np zawiesić na ścianie równie dobrze i tworzą całkiem fajną dekorację :))))
można ich też użyć jako dekorację stołu .....
co odkryłam właśnie dziś ...przy okazji .....tym razem za stojak posłużył mi lampion ,zamiast butli :))))


świece adwentowe też musiały się obowiązkowo znaleźć w dekoracjach przedświątecznych ...
pamiętacie glinkę szybkoschnącą z poprzednich postów ?? to właśnie z niej zrobiłam podstawki do świec ......a że postanowiłam sobie ,że miedź i zieleń będzie królowała w tym roku ,prysnęłam je sprayem ......



to samo spotkało gałązki iglaka z babcinego podwórka :)))))
bo muszę Wam powiedzieć ,że materiał na wianek to w stu procentach SAMA NATURA ....czyli tak jak lubię najbardziej ....no troszkę na miedziano podrasowana w tym roku :))))



nawet suszona peonia przeszła totalny make up :)))))) ale tylko jedną zmarnowałam :)))))tytułem próby ,no i żeby wpasowała się w kolorystykę :))))) czerwień ,miedź i zieleń ......


liście bluszczu też wyglądają cudnie w miedzi :)))


gałązka kosodrzewiny ,a na niej cudnej urody maleńkie sysunie :))))))
no to jutro robię ciasto na pierniczki ......zaczyna się budować nastrój .......
                                                             pozdrawiam Was Aga :)

38 komentarzy:

  1. Piekne zdjecia, widzę, że bardzo lubić uwieczniać małe detale :)
    Milusiego weekendu dla Ciebie Kochana

    OdpowiedzUsuń
  2. no detalistka jestem to fakt ...lepiej czuję takie kadry chyba :)))))) ale też Marysiu szeroki plan na razie w grę nie wchodzi ....rzeczy do stylizacji szukam po pudłach w dodatku ,więc modze z tego co się da :)))))) dziękuję Ci bardzo :) BUZIAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podkładki na świeczki wygladają genialnie - za mną tez chodzi miedź :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)))) no to do dzieła ....ciekawa jestem na ile sposobów będziemy teraz widziały miedź w dekoracji :)))) buziaczki:)

      Usuń
  4. Piękne dekoracje i zdjęcia! ":)

    OdpowiedzUsuń
  5. miedz w dekoracji.. hmm dobre !! nie widziałam wczesniej albo nie zwróciłam uwagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to po to tu jestem jakby też m.in :)))))))))))))))

      Usuń
  6. Pięknie święta wkraczają do wnetrza :-)
    Czekam na więcej pięknych zdjeć
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko obiecuję ,że się postaram :)))))) dziękuję :)

      Usuń
  7. piękne zdjęcia:))ale u Ciebie to standard:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko ja tam wiem najlepiej jak z moimi standardami bywa :)))) głównie zależą one od czasu wolnego i chwili dla siebie ,żebym skupić się zdołała :)))) ale może kiedyś standardy nie będą wznosić się i podupadać u mnie :))))) buźka :)

      Usuń
  8. Jak zawsze przepięknie i do tego wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a Ty jak zwykle z komplementami nieocenionymi do mnie przychodzisz:) buźka :)

      Usuń
  9. Piękne minimalistyczne dekoracje, tak jak lubię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)) i cieszę się ,że trafiłam w Twój gust :)))) pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Cudowne zdjęcia, bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ,dziękuję ,dziękuję ...bo już naprawdę nie wiem co pisać, żeby się nie powtarzać :))) buziaki :)

      Usuń
  11. Miedziane powiadasz dekoracje..oryginalnie i podobuje mi się, że 100% natury;) buziaki grudniowe jabłonkowa....i działaj, działaj może coś podpatrzę;) eFka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano powiadam i podpatruj jako i ja podpatruję :)))))buziaki eFko moja :)

      Usuń
  12. Aguś wygląda po prostu rewelacyjnie! nie wiem jak Ty to robisz, że zawsze wychodzą ale nie przestawaj! Twoje wianki są najpiękniejsze na świecie :) ah i czekam na efekty sesji! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś Ty chcesz żebym ja pękła z dumy ???? jak mi taka światowa dziewczyna mówi ,że najpiękniejsze ,to naprawdę spuchnąć można :))))a poważnie ,to jesteś jedną z najcieplejszych osób jakie poznałam w sieci...buźka !!!!:)

      Usuń
  13. Oj Aga, Aga Ty już przymiarki robisz, a ja myśleć o naszych świętach nawet nie zaczęłam...
    albo inaczej - myślę, żeby wyjechać na te dni z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jak to nie ? a kalendarz ? a dekoracje ? ej !!!! a co do wyjazdu to też mi si e chce nie martw się ...
      i tylko na stole podziałałam ,no i okna umyłam ..ale pewnie tuż przed też jeszcze myć będę ,to się więc nie liczy ..wytrzymaj w tym roku ...a później możemy się umówić, że jak cię najdzie ochota ,to pod jabłonkami jeden pokój dla gości jest !!!!

      Usuń
  14. Piękna dekoracja. Od pewnego czasu zauważam, iż odchodzi się od kolorów czerwieni i złota, właśnie na rzecz bieli ;) Magicznie to wygląda. Bo przecież to "białe święta"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz ,że może właśnie dlatego ,że one białe ,w sensie zaśnieżone, powinny być ,a tu od kilku lat pomarzyć można ..może po prostu brakuje nam tej bieli

      Usuń
  15. Piękne świąteczne kadry:) Czuć klimatyczny nastrój...idą święta:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo i witam pod jabłonką :))) no idą ,powiedziałabym ,że nawet biegną ku nam :))))))pozdrowionka

      Usuń
  16. u mnie jeszcze do Świąt - daleko :-)
    zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yhy ...poczekaj jak trzecią świecę zapalimy :)))))))))))))a to już niedługo :)))) dziękuję !!!!!buziole:)

      Usuń
  17. Przepiekne dekoracje,wspaniałe fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowanie kochana! Tak delikatnie! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki dziewczynko z Wiatrakowa :) teraz czekam na to co tam TY w miedzi powymyślasz :))))))

      Usuń
  19. Piękną kolorystykę obrałaś na te święta. Zdjęcia jak zwykle niesamowite. Kiedyś, próbowałam sobie dodać otuchy, że nie mam w domku tak nieciekawie, nijak, napisałam (jeszcze na Deccorce, nie pamiętam na czyim profilu), że wcale nie ma tak rewelacyjnie, tylko po prostu świetne zdjęcia robi...........a ja takich nie umiem....hehe. Na szczęście osoba z dużym poczuciem humoru. Sądzę, że gdybym to napisała u Ciebie, też byś prawidłowo to odczytała, a mnie znowu byłoby lepiej na duszy, hehehe............Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandzia no pewnie ,że nie mam :)))) aktualnie mieszkam w pokoju z lodówką ,niebieskość mnie otacza dookoła i na meblach i na ścianach :)))))))lepiej ci ?

      Usuń
  20. kochana, u mnie też jeden miedziany akcent w tym roku jest, a jakże! to piękna doniczko-misa, podłużna. były już w niej alpejskie fiołki w bieli, teraz są gwiazdy w czerwieni, ale nie mogę się doczekać, jak po świętach hiacynty w niej umieszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie wersje misy przystrajania bardzo mi się widzą :))))))
      a my kupiliśmy dziś właśnie miedzianą lampę nad stół :)))))buziaki

      Usuń