czwartek, 9 lipca 2015

niedoceniona uroda koszyków .........



kupiłam je kiedyś na swojej giełdzie ....pomyślałam ,że wyjmę z nich surówkowy wkład na gumkę ,który miał służyć pewnie przechowywaniu w nich cebuli wg producenta :)))))))))) jak dla mnie jednak ,one są stworzone do wyższych celów ...nie uważacie ?????? idealnie pasują do wysokich świec np .....lub bukietów suchych ,bądź żywych wystarczy jakieś fajne szkło dać do środka ... już je widzę w domu lub na tarasie ....:)
no szkoda ich na CEBULĘ zdecydowanie :)




peonie suche są już jak pieprz ........ ślicznie się ususzyły :))).......wianek będzie cud ,miód i orzeszki .....teraz tylko poczekam na biel ścian i zawieszę go w sypialni :)
 muszę zatem upolować ładną wiklinę do nich :)))) i może poszukam jakiejś fajnej ,starej ramy na giełdzie staroci :))))


a narazie wypełniły mniejszy koszyk a la Marocco i schodzą na plan dalszy :)))) bo zaczynamy niedługo urlop na wolności i zostaję przybocznym murarzem :)))) robimy ogrodzenie !!!!!
                                                            pozdrawiam Aga :)

12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęca !
    A kosze ażurowo-metalowe uwielbiam.
    Pozzdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aga :)))) te zdjęcia to pierwsze koty za płoty ,bo dostałam od męża nowiutki jasny obiektyw ...te są pierwsze :))))) cieszę się ,że się podobają ,ale ja widzę , że jeszcze muszę z nim potrenować :)))))) również pozdrawiam baaaaaaaaaaaardzo :)))))

      Usuń
  2. Zasuszone peonie cudowne. Jak to zrobiłaś bo u mnie już podczas suszenia gubiły płatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu po prostu powiesiłam je pod półką ....nic z nich nie odpada nawet jeden płatek ...może to kwestia gatunku peonii ????pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Takie piękne koszyki na cebulę? no trudno uwierzyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda ???? cebula ni ziemniak nie godzien ich .......:)))))

      Usuń
  4. Przepięknie się zasuszyły Na pewno będzie cud miód :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę cudnie ....cieszę się bardzo ,że się udało :))))) no i postaram się ,żeby był ten cud miód :)))))

      Usuń
  5. Peonie piękne. Wyglądają jak żywe Aga a koszyki rzeczywiście prezentują się bosko. Że też ja nie nie maml oka do wyszukiwania cudów w zwykłych rzeczach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym się nie zgodziła z tym twoim okiem ...bo Ty właśnie ze zwykłych rzeczy potrafisz sama cuda zrobić :)))))

      Usuń
  6. Koszyki bardzo w moim guście,,ach,,natomiast peonie to sama rozkosz,takie cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli Marguś obie nas ciągnie w marokańskie klimaty :))))) peonie cudne ,cudne i tak się cieszę że takie wyszły ...wiankować mam z czego :))))))

      Usuń