czwartek, 13 września 2018

Przygotowania ...

Nadchodzi jesień ,a wraz z jej pierwszymi zwiastunami ,nadchodzi u mnie pora na zatrzymywanie lata ....uwiłam więc sobie dzisiaj wianek z ziół z mojej rabatki :))) użyłam cząbru ,mięty,oregano i tymianku oraz odrobiny lawendy...uwielbiam kiedy po takiej pracy czuć zapach ziół na dłoniach jeszcze przez długi czas ....kiedy zioła się ususzą skruszę je do słoiczka szczelnie zamkniętego chociaż pewnie żal będzie taki fajny wianuszek rozbrajać :))) 





pozdrawiam wszystkich Aga

6 komentarzy:

  1. w tym roku nic nie suszę...szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  2. w tym roku możesz nie suszyć :))))) ale za to .....za rok!!!!w tej kuchni z belkami !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł z tym wianuszkiem z ziół.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) również Cię pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Cudny...a ja już trochę w jesień poszłam;-)Coś mnie ciągnie do tych typowo jesiennych barw...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to idę zobaczyć co tam pięknego uczyniłaś w swoim gniazdku cudnym :)

      Usuń