piątek, 8 grudnia 2017

święta na budowie :)))

a czemu by nie :))) wystarczy kilka desek na stół i ławeczkę ,dwa wianki ,dwa klosze kupione w black friday po 13 zł :))) i 4 kilogramy jabłek :)))) światełka, kilka lampionów  .....no i oczywiście drzewko koniecznie .....






no i jeszcze stara malarska drabina .....jako regał na pierdółki :)


dla mnie to wszystko jest o niebo piękniejsze od błyskotek ,które spotykam teraz w ilościach hurtowych .. 
ten stół zawędruje z czasem do ogrodu ...ale kurcze nie wiem czy jest drugi ,który tak by mi się podobał jak ten .....jaki on jest fotogeniczny i jak pięknym jest tłem dla dekoracji ....w ogóle to sama jestem ciekawa, jak to wszystko nam wyjdzie ..jaki charakter nadam temu domowi :) coś mi się jednak wydaje ,że dużo w nim będzie robótek ręcznych :)))) i to nawet nie za względów ekonomicznych :))))) nie wyobrażam sobie tu kuchni na wysoki połysk ,a raczej wolałabym fronty ze zwykłych prostych desek ,może pomalowanych na czarno ....albo ze sklejki ....mam już pomysł np na kaloryfer w łazience .....chciałabym zrobić go z rurek hydraulicznych.....im dłużej wędruję po mieście w poszukiwaniu mebli ,tym bardziej skłaniam się ku opcji meblowania własnoręcznego ........nie bardzo tylko wiem jak mam to powiedzieć mojej złotej rączce :))) czyli mężowi :))))



pozdrawiam Aga 


12 komentarzy:

  1. Powiem Ci,że gdybym ja miała dom też byłby taki rustykalny.Lubię naturalne materiały,lubię normalność a nie "wysoki połysk",więc wcale się nie dziwię Twoim pomysłom:)a majster jak kocha to zrobi wszystko żebyś była szczęśliwa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mówi ,że kocha :))))))Bożenka ,bo my po jednych pieniądzach, dlatego się tak trzymamy razem ,od dawna, z decorkami:)))))

      Usuń
  2. )) pieknie i naturalnie i świeżo i oryginalnie i nic więcej...
    dla mnie światełka i zapach choiny zielonej nawet bez przybrania, samej choiny jest naj.
    i ja wynoszę do teatru błyskotki i skupiam się na istocie i naturalności )) ale drzewo albo gałęzie dopiero dzień przed wigilią...tradycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tradycja rzecz święta :))) tyle że przy okazji uskuteczniłam sesję :)))) postaram się pokazać też tutaj :))) i tak naturalnie NAJPIĘKNIEJ !!!!

      Usuń
  3. Masz rację, im bliżej natury tym lepiej. Sama też najlepiej czuję się w otoczeniu tego co nam bliskie, czyli przyrody. Kolory ziemi, drewna, naturalne odcienie zieleni, od zawsze kocham butelkową zieleń, która zrobiła się modna w tym sezonie i nareszcie bez problemu można dostać rzeczy w tym kolorze...Najlepiej jak widać nie kierować się modą, bo ta zmienną jest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja mam tak samo :) a zieleń butelkową kocham ..i planuję ścianę w sypialni w takim kolorze :)))moda to najgorsze co się może w urządzaniu przydarzyć ..trudno nadążyć i człowiek wiecznie niezadowolony jest :))) jak miło Cię czytać kochana!!!

      Usuń
  4. Zdjęcia przecudne <3 A Twoje plany na aranżacje domu bardzo ciekawe... już sobie wyobrażam, jak będzie oryginalnie, niesztampowo i pięknie :)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję ,że ci Aguś cierpliwości wystarczy ,bo zanim my te gładzie teraz położymy to pewnie potrwa :))))miło cię widzieć !!!!też ściskam mooocnooo

      Usuń
  5. Aguś------------jest pięknie!!!...natura, natura, natura...buziole cińska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co Anula ....im co mniej w połysku a bardziej z zadziorami i nierówne tym piękniejsze dla mnie :))))BUŹKA!!!!!

      Usuń
  6. Mam tak jak Bożenka, kocham normalność. Nie zmienię już zbyt wiele w swoim domu, mam jak mam, ale dobrze mi z tym, więc nie warto. Gdybym jednak miała zaczynać od nowa, z pewnością byłoby zupełnie inaczej. Jestem pewna, że jak już zaczniesz urządzać dom, będzie pięknie a Twoja "złota rączka" na pewno Ci w tym pomoże. Powodzenia. Piękne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wandzia najważniejsze jest co napisałaś ...jeśli jest ci dobrze ,to niczego nie trzeba ,a nawet nie wolno zmieniać...mnie dobrze nie było...dbanie o te wszystkie drogie meble wykańcza i zabija całą radość z posiadania ich..do tego one są wymagające ....żeby były ładne trzeba żyć jak w katalogu :)))))) a tu jest jakaś inna jakość ...inne rzeczy stały się ważne ....w tym domu nie ma nawet jednej pięknej szafki ,a klimat jest taki ,że każdy kto nas odwiedza go odczuwa ..nie tylko my ...i każdy staje w tym dużym oknie patrząc na horyzont ....dziękuję !!!!

      Usuń